неделя, 14 юли 2013 г.

Пари от интернет с Adzibiz.com - ПРОБЛЕМ !!!

Очевидно програмата има проблем последно плащане- 23.06.- завърших с програмата.
Програмата беше доста добра.
Лично аз съм на чиста печалба от $473.36. Което прави програмата успешна за мен и предполагам всички сме на печалба от нея.

 ADZIBIZ.com

Здравейте искам да ви представя една нова програма за увеличаване на доходите ви онлайн!
Програмата е съвсем нова, но се развива адски бързо, и мисля че всеки които иска да изкара наистина добри пари от интернет ,трябва да и обърне сериозно внимание!
Програмата се казва Adzibiz.com и работата с нея е много лесна и доходна.

Принцип на работа:

Първо искам да подчертая че въпреки приликата с HYIP програмите (High-Yield Investment Program), Adzibiz не е от този тип бизнес,тя е основана изцяло на рекламна дейност ,и от проучването ми установих че е официално регистрирана фирма на базата на реклама дейност така че печалбата ви е в безопасност.

Принципа е следният:
Закупувате рекламен пакет за 39$
След изтичане на периода той ви носи 50$ или 128% печалба.
Със всеки закупен пакет вие получавате:
128% печалба от пакета
1000 уникални посетители към вашият сайт или реферален линк по ваш избор.
Възможност за реинвестиция
Много добри печалби
Програмата начислява на половин час печалби който варират от 5% до 19% на ден.
Плюс това печелите и от PTC (Paid To Click) -0.01$ за директен клик и 0.005$ за реферален клик,

Работи с ОКP, Perfect Money, Payza, EgoPay
Очаква се да се добави STP
Като плаща  ИНСТАНТ!

Програмата е нова и в момента начислява много бързо, което я прави най- добрата за този момент!

Линк: http://adzibiz.com

Начин на работа:

За да се включите в Adzibiz ,други от този вид програми или HYIP е нужно първо да имате регистрация в някои от тези процесори ОКP, Perfect Money, Payza, EgoPay,STP... Ако нямате погледнете ТУК!

Правите си регистрация ,която е напълно стандартна, след което вземате рекламен пакет (шарет) или повече (зависи от вас) от менюто Finance->  Ad Packs Payment Page.
 след което трябва да кликнете на 12 реклами дневно/24 часа (в дясно в сайта ще видите таимер които ви показва оставащото време да следващо кликане.) Ми това е в общи линии , ако има нещо не ясно или имате въпроси ,пишете ще отговоря на всеки!

Доказателство за плащане:



Успех на всички!!!

3 коментара:

  1. Сайта си го бива ,дано да изкара дълго време :)
    вече съм в играта с един шарет :)

    ОтговорИзтриване
  2. Вътре съм!!! аиде да изкараме парички хи-хи:)!!!
    Между другото мн.прилича на adhitprofits.

    П.С - Може да споделиш някаква стратегия,ще е добре за тези които сега започват ,пък и за мен лично:))
    Успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Сайта е наистина най - добрия за момента,начислява много добре, това плащане което съм дал е само за 6 дни с един шарет!!! Следваща стъпка закупуване на 10 шарета и един ваканционен пакет!!
    Ще ви държа в течение, ако има нещо ще сменя статусът от ПЛАЩА на СКАМ!
    А що се отнася до стратегия ... има много и различни и в зависимост от програмата! Но аз лично ,пробвам с малка инвестиция за да видя реално дневния процент и щом достигна до плащане права заявка веднага ,ако всичко е наред и сам доволен ,както вслучея с Adzibiz.com скачам с големи инвестиции (поне за мен)и тегля веднага щом мога или ги връщам в шарети (зависи от ситуацията)...

    ОтговорИзтриване