четвъртък, 21 февруари 2013 г.

Как да пазаруваме от TinyDeal.com: Китай.

 

Как и от къде да Пазаруваме от Китайски сайтове?

Местонахождение :, Китай.

Разплащане: PayPal.

Доставка: Безплатна

След като на  всички ни е ясно, че за да си купим нещо от Китай , не е задължително да ходим чак до там. :) Когато има далеч по-лесни, удобни и изгодни варианти .

Един от тези  варианти е онлайн пазаруването,и след като ни е известно че от Китай можем да си купим почти всичко и то на доста по- ниска цена от колкото традиционно  се продава в западните страни... Защо пак да не си пазаруваме директно от там?

Трудностите обаче който всеки среща когато е решил да пазарува онлайн , са обикновено едни и същи :От къде , как,не е ли прекалено скъпа доставката и сигурно ли е че няма да се прецакам? Ето за това в този епизод на "Как да пазаруваме от Китай?" искам да ви представя главния ни герои , един от любимците ми в жанра :  TinyDeal.com
 
TinyDeal.com е един от големите и известни сайтове за китайска стока с безплатна доставка дори и до България. Асортиментът им е изключително богат и учудващо качествен, ако търсите нещо полезно за себе си или нещо на добра цена за продан  това е вашия сайт!!!
Тук можете да намерите качествени реплики на доста нашумелите на последък
Samsung Galaxy S 3, iPhone 5 ,Ipad ,Samsung Таблети , iPad Таблети, различни PC таблети с Android (Андроид), както и мобилни телефони и смартфони с Android и Windows 8.

 За сайта:
Местонахождение : Хонконг, Китай – векилия китайски народ прави много работи на ниски цени,което го прави отличен избор за сключване на по - изгодни сделки.

* Между другото сравнявайки офертите от този Китайски сайт с други такива , в повечето  от случаите TinyDeal.com дават най - ниска цена на едни и същи продукти,а други въобще може да се намерят само там!
  
Как става пазаруването:
  Аналогично на всички платформи за онлайн търговия , правите проста и бърза  регистрация с email и парола.
Най-добър начин за заплащане  препоръчвам PAYPAL , защото при проблем до 45 дни PayPal ти сътрудничат за възстановяване на парите. 
Мисля че тук по важно да се спомене е че сайта дава възможност на клиентите си закупили продукт да го оценяват и коментират. Тъй че преди да поръчвате прегледайте  отзивите за избрания от вас продукт!

*Още едно нещо когато пазарувате можете да използвате и платформата на  Extrabux.com
Това е cash back  сайт, които ви връща час от изхарчената сума.Повече по темата ТУК!

 ДОСТАВКА: 
Напълно безплатна доставка от Китай до България!
Време за безплатната доставка е от 13 до 30 дни, има и по бързи платени който може да изберете по желание! 
Препоръчвам при приключване на на поръчката в полето за допълнителна информация да напишете че жилете да напишат стойност на пратката не повече от 10-15$ ,тъй като има вероятност при обявяване на по- висока стойност ,пратката да бъде пратена на митница вмест до най- близкия пощенски клон! Но ако все пак поръчката ви попадне на митница . Получавате известие от там,след което следва да платите ДДС + 3.50 лв пощенски разходи на пратка до 150евро , а също и мито ако е над 50евро.Получите ли известие че пратката ви е на митница, задължително носете разписка от  PayPal или разпечатка на фактурата от сайта!
Още информация относно митата вижте ТУК!   
  
  Ми това е ако нещо сам пропуснал или нещо не е ясно ,пишете!
Ще се радвам на коментари и оценки.
Ако сам ви убедил че не е чак толкова сложно да пазарувате от Китай, скачайте в алъш вериша на TinyDeal.com

36 коментара:

  1. zdraveite az si pora4ah profukti ot tozi sait samo 4e s debitna karta dali shte imam nqkakav problem neznam ,vse o6te gi o4akvam ne6tata da pristignat

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. няма да имаш проблем. Какъв проблем да имаш?! Стоките ще дойдат щом са платени и ги е имало в наличност.

      Изтриване
    2. тинито са точни. Изпращат нещата на 100%. А Ако имаш някакъв проблем, влизаш в онлайн чата им или пък им пишеш мейл и те ти казват какво, как,защо. Отзивчиви са и общо взето гледат да ти помогнат.

      Изтриване
  2. Добър ден.
    След като плащането е минало нормално ,предполагам че проблем няма да има.Преди време съм пазарувал от подобен китайски сайт (ако не се лъжа Forcalprice.com) само че с кредитна на Пощенска банка ,а не с дебитна ,и всичко премина нормално!
    Съветвам те следващия път когато решиш да пазаруваш да ползваш PayPal, особено ако става въпрос за Китай ,пак и така си защитаваш личните дани.
    Освен това,когато се разплащаш в интернет, след това проверявай баланса си за да се обидиш че всичко е наред.Това се отнася и при пазаруване в Европейските онлайн магазини.
    Пздрави!
    Надявам се да сам бил полезен и да обадиш к'во е станало!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте имам малък проблем при поръчването с дебитна карта изписва ми Sorry! Your billing country is not equal to geolocation country(IP address). Please recheck it and correct your billing address, then try to pay again. Thanks!
    You may have entered the wrong card number, your card is not authorized yet or not verified by 3D Secure. Please turn to your ordering manager to confirm your order and try again. Ако някой може да ми помогне ще съм му много благодарен

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз имам същия проблем
      Sorry! Your billing country is not equal to geolocation country(IP address). Please recheck it and correct your billing address, then try to pay again. Thanks!
      You may have entered the wrong card number, your card is not authorized yet or not verified by 3D Secure. Please turn to your ordering manager to confirm your order and try again.
      как да го реша кажете с карата на пощенска банка съм visa classic

      Изтриване
  4. Да не би картата да ти е Maestro !

    ОтговорИзтриване
  5. Здравейте , да попитам не мога да направя разплащане от pay pal Visa electron към тез китайски сайтове Изписва ми : Ние сме забранили използването на тази карта на PayPal. Можете да добавите друга карта. Ако все пак искате да използвате тази карта в PayPal, да ни изпратите някои документи . а преди това направих първа поръчка за 54 Долара в tynideal така и до днес не я получих от 04/02/2013 Защо ли са ми забранили тази карта от пай -пал вие знаете ли нещо по въпроса ? На някого случвало ли му се е така ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. До сега не съм срещал такъв проблем с PayPal. Вероятно трябва да попиташ в PayPal за какво става въпрос. Другия вариант е от самия сайт да не приемат вече PayPal ,което според мен е недопустимо !!!

      Изтриване
  6. Но при всички положения ако установиш какъв е проблема ,сподели го за да знаем от какво да се пазим!!

    ОтговорИзтриване
  7. Здравейте , поръчах си 6 неща обаче ми пристигнаха само 2 а се мина вече 1 месец и нямам нищо ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Спокойно. И аз имах 2 случая, в които нещата се забавиха 2 месеца, но пристигнаха здрави и работещи. Досега нямам проблеми със сайта относно доставките. Всичко идва. Обикновено за месец, но както написах, 2 поръчки ми се забавиха 2 месеца. Спокойно,няма да се загубят :)

      Изтриване
  8. искам да попитам как може да върнеш стока от сайта, като се окаже че същата не работи?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Aко става въпрос за tinydeal то те си имат политика за връщане. Не съм много запознат с нея, защото не ми се е налагало. Иначе можеш да ги попиташ в онлайн чата им. Там ще ти кажат и ще ди дадат линк, чрез който можеш да прикачиш снимки и да опишеш проблема си. Аз не съм имал проблеми със стоките от тинито засега. Надявам се и да нямам,че предполагам си е разправия да връщаш стоки насам натам.
      Успех

      Изтриване
  9. Съгласен съм с ВАС!
    Онлайн търговията е добра, но от чужбина е още по-сладка като че ли :)
    tinydeal са суперски.

    ОтговорИзтриване
  10. Здравейте, искам да поръчам няколко броя от едни актикул от сайта made in chaina, но проблема е че не можем да се разберем с продавача за начина на доставка до България.
    Пита ме по какъв начин са ми доставяли други поръчки от Китай, да му предложа удобен и икономичен вариант,понеже не бил запознат.
    В началото на кореспонденцията ми предлагаше цени на доставка от 186 USD
    Уточнявам, че става въпрос за не обемна пратка тежаща най-много 2-3 кг
    Въпроса ми е какъв вариант да му предложа и колко варират доставките до България, възможно най-икономичната и бавна, не ми е никак спешна?

    ОтговорИзтриване
  11. TinyDeal.com са най големите МОШЕНИЦИ НА СВЕТА !!!На 04/02/13 направих поръчка за 55 долара до ден днешен стават 8 месеца нямам никаква получена пратка от тях, нито диспут можах да пусна понеже ми дали фалшив тракинг номер до ден днешен ме будалкат изчакайте потвърждение от пощата писна ми да вися в чата им , да се занимавам с тези малоумници !!! Някой знае ли някакъв начин къде да се оплача ? Колко народ изгърмя от тези нещастници !!! Адресът на управление им е Адресът на TinyDeal Co. Limited е този 031-111, ShenNanZhong YouJu , ShenZhen , GuangDong ,518031, CHINA TinyDeal Co. Limited
    Вижте статуса на поръчката ми
    http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=RA693655512CN ако някой знае някакъв начин да се оплача от тях да ми върнат парите да ми пише на hyuliya@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  12. zdraveite znaci i as si haresah edin telefon no neznam kak se porichva i kak se plasta blagodarq predvaritelno

    ОтговорИзтриване
  13. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  14. Здравейте ! Направих блог за тези мошеници от Тиндеал вижте то тук http://no-online-shop-tinydeal.blogspot.com/2013/11/tinydeal-httpwwwtinydealcom.html
    Нека такива като мен , които са изгорели от тези мошеници да пишат коментари ТУК !!!Очаквам вашите коментари нека се обединим и да предпазим други хора да не изгорят!!!
    Tinydeal са НАЙ -ГОЛЕМИТЕ МОШЕНИЦИ И ИЗМАМНИЦИ !!!ТОВА Е НАЙ ФАЛШИВИЯТ САЙТ ЗА ПОРЪЧКИ !!!

    ОтговорИзтриване
  15. ето ви руска търсачка в китайски сайтове като tinydeal http://searchsku.ru/

    ОтговорИзтриване
  16. хмм,защо никой не отговаря на коментарите на хората , които пишат , че не са им дошли поръчките. В действителност искам да знам има ли някакъв срок , в който от ПейПал( с тях се разплащам) разпореждат връщане на парите в моя акаунт при положение , че не съм получила пратка?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. До 45 дни от датата на плащане можете да обявите диспут в Пей Пал ,обяснявате какъв е проблема и искате да ви върнат парите!

      Изтриване
  17. trqbva li adresat na polu4avane da e edin i sash v peipal i tinydeal ili moje da e razli4en za polu4avaneto

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма значение какъв адрес сте посочили в пай пал и на какъв адрес ще си получите пратката

      Изтриване
  18. Как мога да използвам точките от направените продукти? Каква е тяхната равностойност.

    ОтговорИзтриване
  19. На вниманието на всички искам да дам един линк, който съдържа линкове и информация за всички легитимни китайски сайтове. За мен лично е по-удобно да търся оттам, отколкото в Google!

    www.chinatown.start.bg

    ОтговорИзтриване
  20. Здравейте ! Търся се някой , който може да ми поръча това което искам от този сайт и от ebay , ако някой е съгласен моля да пише ????

    ОтговорИзтриване
  21. Здравей!Не знам дали още следиш темата и дали ще ми отговориш но ......... Имам един проблем разгледах много такива сайтове.Нещата са супер евтини и красиви и затова реших да си направя подарък от там за Коледа, но майка ми и баща ми се страхуват да пазаруват чрез карта.Имам предвид, че не не ми е много ясно как става плащането!Би ли ми обяснил/ла!Благодаря предварително. :)

    ОтговорИзтриване
  22. Не пазарувай от там! И аз изгорях с две недоставени доставки. Но ако искаш да ти вземат парите - чрез PayPall става със сигурност!

    ОтговорИзтриване
  23. Zdraveite,iskah da pitam Dalí moje da plata kogato doidat neshtata....

    ОтговорИзтриване
  24. Неможе. Плащането в Tinydeal се извършва при заявяване на стоката. Няма опция наложен платеж.

    ОтговорИзтриване
  25. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  26. Имам въпрос към автора. Пазарувал ли си от новият склад на Tinydeal , който е на територията на Русия и по-бързо ли пристигат пратките ?

    ОтговорИзтриване
  27. Здравейте! Искам да си купя чанта реплика чрез ioffer. Изчетох доста информация относно как се поръча, кои търговци да изберем, как да платим, но последно попаднах на информация, че ако реплика попадне на митницата, я конфискуват и всичките ти усилия пропадат. Може ли да ми кажете има ли някакво решение на този проблем.

    ОтговорИзтриване